Informatie over werken bij ActiVite

Zorg is mensenwerk, werk voor en door mensen, daarom staan bij ActiVite de mensen centraal. Niet alleen de cliënten maar ook de medewerkers. De vraag naar zorg neemt nog steeds toe. Er is dus altijd voldoende werkaanbod. ActiVite staat dan ook voor goed werkgeverschap en biedt prima arbeidsvoorwaarden aan haar medewerkers.

Veel moeders met kleine kinderen of herintreders denken dat het lastig is om een geschikte baan te vinden. De werktijden komen niet overeen met de schooltijden of er zijn allerlei diploma's nodig. Bij ActiVite is dit geen probleem. De functie Hulp bij het Huishouden is bijvoorbeeld een mooie, zelfstandige baan met veel vrijheid. In overleg met de cliënt kun je schuiven in je werkdagen en tijden als dat nodig is. Bovendien is het vaak een vast adres dicht bij je in de buurt zodat er weinig tijd verloren gaat aan reizen.

Een ander belangrijk onderdeel van de arbeidsvoorwaarden van ActiVite is het feit dat je deze zelf vorm kunt geven zoals jij dat wilt, afhankelijk van wat jij belangrijk vindt. Standaard krijgen medewerkers van ActiVite zes weken verlof. Maar wil jij liever meer verdienen en minder vakantie? Dan kun je vakantiedagen inruilen tegen extra salaris. Andersom is ook mogelijk. Daarnaast krijgt iedere medewerker een lidmaatschap met kortingen op onder andere de bibliotheek, musical, theater, sauna en sportschool. En ook vakanties kunnen met korting worden geboekt. ActiVite vindt ontspanning naast werk gewoonweg ontzettend belangrijk.

Voor mensen die graag een opleiding willen volgen, biedt ActiVite verschillende opleidingen en cursussen. Binnen ActiVite zijn er ruime doorgroeimogelijkheden. Dit geldt natuurlijk voor de uitvoerende functies, maar zeker ook voor de functies op kantoor. Kortom bij ActiVite is voor elk wat wils!

Heeft ActiVite jouw interesse gewekt? Klik hier voor een overzicht van onze vacatures.

 

Nieuwste vacatures