Klachtenregeling

Bent u niet helemaal tevreden?

Wij doen ons best om zo goed mogelijk aan uw verwachtingen te voldoen. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent over ActiVite. Wij willen dit dan graag van u horen, zodat wij de situatie met u kunnen oplossen. Wat kunt u doen als u niet tevreden bent?

Bespreek dit allereerst met de medewerker die de zorg aan u verleent. Waarschijnlijk kunt u met hem of haar het snelst tot een goede oplossing komen.

Als u vindt dat dit niet tot een oplossing leidt, zijn er de volgende mogelijkheden:

  • Teammanager
    U legt uw klacht schriftelijk of telefonisch voor aan de verantwoordelijke teammanager. Samen met u zoekt hij of zij naar een goede oplossing. Teammanagers zijn telefonisch goed bereikbaar via ons KlantenContactCentrum (KCC). Woont u in een van onze woonservicecentra? Dan kunt u natuurlijk even binnenlopen bij de teammanager!
  • Klachtenfunctionaris
    U kunt er ook voor kiezen contact op te nemen met onze klachtenfunctionaris. Zij staat u bij om uw klacht naar tevredenheid op te lossen. U kunt de klachtenfunctionaris telefonisch of schriftelijk bereiken, via telefoonnummer (071) 516 14 15 of schriftelijk door een bericht te sturen naar:

    ActiVite
    T.a.v. de klachtenfunctionaris, mevrouw M. Salome
    Postbus 149
    2350 AC Leiderdorp

 

Geschillencommissie

Als u onverhoopt toch niet tevreden bent over de oplossing die de medewerker, teammanager of onze klachtenfunctionaris voor u bereikt, dan kunt u uw klacht laten behandelen door de Geschillencommissie Verpleging, verzorging en thuiszorg.